ВІДЕО 3 ︎︎︎ Як по-іншому грати в комп’ютерні ігри? 



Як присвоювати ігрові простори? Як віртуальні світи допомагають винаходити політичні рішення? Чи можливо впливати на розробників? Який потенціал ігрових практик? Чому користувач — головніший?

У Supermova_03 спілкувались із представниками художньої групи Total Refusal Леонардом Мюльнером і Йона Клейнлайном, а також із дослідником медіа та ігор, куратором і художником Маттео Біттанті.

Supermova підтримує Європейський Союз за програмою House of Europe.
  
                                         

Total Refusal — група партизан псевдомарксистського медіа. Учасниці та учасники досліджують і застосовують стратегії художньої інтервенції в сучасні комп'ютерні ігри. Працюють з інструментами присвоєння та перенаправлення ігрових ресурсів. Їхні фільми та перформанси були представлені, серед іншого, на Берлінале '20 і в MoMA в Нью-Йорку, також нещодавно вони отримали нагороду за кращий австрійський короткометражний документальний фільм (Diagonale'20, Грац). У групі наразі шестеро учасниць і учасників.

Маттео Біттанті — вчений, художник, письменник, куратор, видавець і перекладач. Його академічні дослідження зосереджені на культурних, соціальних і теоретичних аспектах технологій, що розвиваються, з акцентом на їх вплив на спілкування, візуальну культуру і мистецтво. Маттео Біттанті особливо цікавиться мистецтвом нових медіа, зокрема, заснованим на відеоіграх. Його підхід є міждисциплінарним, де він об'єднує дослідження медіа, дослідження ігор, візуальні дослідження та історію мистецтва. Маттео Біттанті викладає курси досліджень медіа та досліджень ігор в університеті IULM, Мілан, Італія.

Supermova підтримує Європейський Союз за програмою House of Europe.